Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă – modificări (Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Redacția ProLege - iunie 3, 2019
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 117 alin. (2), lit. a)-g) prevedeau:
„(2) Cheltuielile de procedură admise la plata din fondul de lichidare sunt:
a) cheltuielile necesare pentru taxe, timbre, notificări, convocări și comunicări ale actelor aferente procedurii, inclusiv cheltuielile legate de traducerea documentelor debitoarei necesare unor operațiuni din cadrul procedurii;
b) cheltuielile de cazare și deplasare impuse de necesitatea prezentării practicianului în insolvență la termenele de judecată fixate în litigii în care debitoarea este parte, în cazul acelor litigii aflate pe rolul instanțelor de judecată din afara localității unde se află tribunalul care judecă dosarul de insolvență. Cheltuielile de transport astfel efectuate se justifică pe baza decontului de deplasare, la care sunt atașate tichetele de transport sau bonul fiscal, în limita unui consum de combustibil de 10 l/100 km;
c) cheltuieli ce pot fi avansate din fondul de lichidare în condițiile art. 116 alin. (4) necesare asigurării de către practicianul în insolvență a bunei desfășurări a procedurii (cum ar fi, dar fără a se limita la: inventarierea bunurilor, asigurarea administrării societății debitoare și ținerea contabilității societății debitoare în ipoteza în care administratorului special i-a fost ridicat parțial sau total dreptul de administrare, reprezentarea societății debitoare în relația cu partenerii comerciali, precum și în relația cu autorități suverane/suprasuverane etc.). În condițiile în care, din constrângeri legate de timp sau pentru distanțe mai mari de 200 km, se optează pentru transportul cu avionul, atunci se va deconta un tarif echivalent cu cel al călătoriilor la clasa economică. Cheltuielile de cazare, care se vor limita la condiții hoteliere de maximum 4 stele, se vor justifica pe baza aceluiași decont de deplasare, la care sunt atașate facturile și bonurile fiscale. La toate aceste cheltuieli se va adăuga și diurna legală, aferentă personalului alocat în acest scop;
d) cheltuieli necesare pentru ținerea contabilității societății debitoare de până la 500 lei, fără TVA, pentru toată perioada derulării procedurii;
e) cheltuieli necesare îndeplinirii obligațiilor de mediu urgente stabilite de autoritatea competentă în conformitate cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările și completările ulterioare (cum ar fi lichidarea stocurilor de materiale radioactive, condensatorii cu PCB, substanțele chimice periculoase etc. pentru care nu poate fi asigurată păstrarea în condițiile legii), precum și cheltuieli legate de elaborarea documentației tehnice/studii de fezabilitate/ rapoarte de mediu/proiecte necesare identificării soluțiilor fezabile pentru îndeplinirea obligațiilor de mediu și a costurilor aferente acestor soluții. Se va evidenția costul obligațiilor de mediu aferente închiderii depozitelor neconforme;
f) cheltuielile de arhivare a documentelor debitoarei. Standardul de cost pentru decontarea operațiunilor de verificare, selecționare, inventariere și legare este echivalentul a 20 euro/ml, iar pentru depozitare 0,5 euro/ml/lună. Pentru a solicita plata din fondul de lichidare a acestor cheltuieli, practicianul trebuie să facă dovada organizării procedurii de selecție a ofertantului de servicii de arhivare, inclusiv prin publicarea unui anunț privind cererea de oferte pe site-ul UNPIR;
g) onorariile stabilite de judecătorul-sindic pentru curatorii numiți în acțiunile în anulare formulate de către practicianul în insolvență și expertizele tehnice dispuse de judecătorul-sindic din oficiu în acțiunile în anulare sau acțiunile în răspundere”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117 alin. (2), lit. a)-g) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(2) Cheltuielile de procedură admise la plata din fondul de lichidare sunt:
a) cheltuielile necesare pentru taxe, timbre, notificări, convocări şi comunicări ale actelor aferente procedurii, inclusiv cheltuielile legate de traducerea documentelor debitoarei necesare unor operaţiuni din cadrul procedurii – conform documentelor justificative;
b) cheltuielile de cazare şi deplasare impuse de necesitatea prezentării practicianului în insolvenţă la termenele de judecată fixate în litigii în care debitoarea este parte, în cazul acelor litigii aflate pe rolul instanţelor de judecată din afara localităţii unde se află tribunalul care judecă dosarul de insolvenţă. Cheltuielile de transport astfel efectuate se justifică pe baza decontului de deplasare, la care sunt ataşate tichetele de transport sau bonul fiscal, în limita unui consum de combustibil de 10 l/100 km;
c) cheltuieli ce pot fi avansate din fondul de lichidare în condiţiile art. 116^1 necesare asigurării de către practicianul în insolvenţă a bunei desfăşurări a procedurii (cum ar fi, dar fără a se limita la: inventarierea bunurilor, asigurarea administrării societăţii debitoare şi ţinerea contabilităţii societăţii debitoare în ipoteza în care administratorului special i-a fost ridicat parţial sau total dreptul de administrare, reprezentarea societăţii debitoare în relaţia cu partenerii comerciali, precum şi în relaţia cu autorităţi suverane/suprasuverane etc.). În condiţiile în care, din constrângeri legate de timp sau pentru distanţe mai mari de 200 km, se optează pentru transportul cu avionul, atunci se va deconta un tarif echivalent cu cel al călătoriilor la clasa economică. Cheltuielile de cazare, care se vor limita la condiţii hoteliere de maximum 4 stele, se vor justifica pe baza aceluiaşi decont de deplasare, la care sunt ataşate facturile şi bonurile fiscale. La toate aceste cheltuieli se va adăuga şi diurna legală, aferentă personalului alocat în acest scop. Se vor aplica prevederile alin. (4);
d) cheltuieli necesare pentru ţinerea contabilităţii societăţii debitoare de până la 500 lei, fără TVA, pentru toată perioada derulării procedurii;
e) cheltuieli ce pot fi avansate din fondul de lichidare în condiţiile art. 116^1 pot fi şi cheltuieli necesare îndeplinirii obligaţiilor de mediu urgente stabilite de autoritatea competentă în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările ulterioare (cum ar fi predarea instalaţiilor ce conţin materiale radioactive, substanţe chimice periculoase etc.), şi pentru care nu poate fi asigurată păstrarea în condiţiile de siguranţă cerute de lege, existând un pericol real de poluare a mediului sau de contaminare radioactivă, iar din acest motiv obligaţiile de mediu nu pot fi transmise odată cu imobilul supus valorificării în procedură, precum şi cheltuieli legate de elaborarea documentaţiei tehnice/studii de fezabilitate/rapoarte de mediu/proiecte necesare identificării soluţiilor fezabile pentru îndeplinirea obligaţiilor de mediu şi a costurilor aferente acestor soluţii. Se vor aplica prevederile alin. (4);
f) cheltuielile de arhivare a documentelor debitoarei. Standardul de cost pentru decontarea operaţiunilor de verificare, selecţionare, inventariere şi legare este echivalentul a 15 euro/ml, iar pentru depozitare 3 euro/ml/an. Pentru a solicita plata din fondul de lichidare a acestor cheltuieli, practicianul trebuie să facă dovada organizării procedurii de selecţie a ofertantului de servicii de arhivare, inclusiv prin publicarea unui anunţ privind cererea de oferte pe site-ul UNPIR;
g) onorariile stabilite de judecătorul-sindic pentru curatorii numiţi în acţiunile în anulare sau acţiunile în răspundere formulate de către practicianul în insolvenţă şi expertizele judiciare încuviinţate de judecătorul-sindic din oficiu în acţiunile în anulare sau acţiunile în răspundere până la 1.000 lei în funcţie de durata acţiunilor pentru curatori.
Indiferent de cuantumul cheltuielilor de procedură stabilite de judecătorul-sindic, prin hotărâre, din fondul de lichidare se vor deconta doar cheltuielile de procedură care respectă tarifele şi standardele de cost aprobate de ARP, ratificate de Congresul UNPIR, prevederile art. 51 din O.U.G. sunt incidente”.
Art. 117 alin. (2^1) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (2^1), cu următorul conținut:
„(2^1) Cheltuielile de procedură trebuie însoţite de documente justificative care atestă efectuarea/prestarea serviciilor de către terţi conform reglementărilor prezentului statut şi procedurii de decontare UNPIR”.
Art. 117 alin. (3) lit. d) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117 alin. (3), după lit. c) se introduce o nouă literă, lit. d), cu următorul conținut:
„(3) Nu sunt decontate din fondul de lichidare următoarele:
(…)
d) onorariile şi cheltuielile cu procedura dispuse prin sentinţă sau încheiere de judecătorul-sindic în situaţia în care cererile de decont sunt înaintate la filială după împlinirea termenului de prescripţie de trei ani, calculat de la data comunicării sentinţei/încheierii prin intermediul Buletinul Procedurilor de Insolvenţă sau conform Codului de procedură civilă”.
Art. 117 alin. (4) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 117, alin. (4) prevedea:
„(4) Cheltuielile prevăzute la alin. (2) lit. c) se pot avansa din fondul de lichidare doar dacă sunt prezentate în rapoartele lunare și aprobate de către judecătorul-sindic prin sentință/ încheiere în care se prevede expres că suma urmează să fie returnată”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117, alin. (4) se modifică și va avea următorul conținut:
„(4) Cheltuielile prevăzute la alin. (2) lit. c) se pot avansa din fondul de lichidare în limitele prevăzute de dispoziţiile statutare în prezentul capitol doar dacă sunt prezentate în rapoartele lunare, aprobate de către judecătorul-sindic. Aceste sume ce se vor avansa pentru acoperirea cheltuielilor de la alin. (2) lit. c) se vor aproba de filiala Uniunii pe raza căreia îşi are sediul debitoarea, pe baza documentelor din care să rezulte că suma urmează să se restituie cu prioritate conform aprobării adunării creditorilor, în condiţiile art. 116^1”.
Art. 117 alin. (6)-(7) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117, după alin. (5) se introduc două noi alineate, alin. (6)-(7), cu următorul conținut:
„(6) CNC va completa procedurile de decontare pentru aplicarea unitară la nivelul Uniunii a dispoziţiilor prevăzute la alin. (2) lit. e) şi f).
(7) În scopul bunei gestionări a fondului de lichidare conform destinaţiei prevăzute de art. 39 din Legea nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, CNC poate plafona cheltuielile decontabile lunar din fondul de lichidare de natura celor de la alin. (2) lit. e) şi f)”.
Art. 119 alin. (4), alin. (7) și alin. (11) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 119, alin. (4), alin. (7) și alin. (11) prevedeau:
„(4) În cazul falimentului procentul de 2% se aplică oricărei sume încasate în contul debitoarei. Pentru sumele încasate din vânzări se aplică procentul de 2% la suma încasată, exclusiv TVA.
(…)
(7) Procentul de 2% se varsă de fiecare practician în subcontul filialei aflate în raza de activitate a tribunalului care instrumentează dosarul de insolvență.
(…)
(11) Practicianul are obligația depunerii la sediul filialei UNPIR aflate în raza de activitate a tribunalului care instrumentează dosarul, odată cu depunerea la dosarul cauzei a unui exemplar din raportul asupra fondurilor obținute și a unuia din planul de distribuire”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 119, alin. (4), alin. (7) și alin. (11) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(4) În cazul falimentului, procentul de 2% se aplică oricărei sume încasate în contul debitoarei. Pentru sumele încasate din vânzări se aplică procentul de 2% la suma încasată, exclusiv TVA. Prin excepţie, procentul de 2% nu se aplică:
a) în situaţia în care un creditor garantat sau negarantat doreşte să preia bunul supus garanţiei în contul creanţei sale, prin compensare totală sau parţială, acesta din urmă va achita toate cheltuielile de procedură, însă cota de 2% se va aplica numai asupra părţii din preţ care se achită în numerar (fondurile obţinute), exclusiv TVA;
b) în ipoteza plăţilor efectuate benevol de către administratorul special din surse proprii a obligaţiilor către creditori sau în situaţia achitării datoriilor debitoarei de către terţe persoane.
(…)
(7) Procentul de 2% se varsă de fiecare practician în subcontul filialei unde îşi are sediul societatea debitoare.
(…)
(11) Practicianul are obligaţia completării on-line în portalul de date a rubricilor ce cuprind date din raportul asupra fondurilor obţinute şi a unuia din planul de distribuire odată cu depunerea acestora la dosarul cauzei”.
Art. 119 alin. (16) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (abrogat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 119, alin. (16) prevedea:
„(16) Se constituie Comisia de verificare privind fondul de lichidare și corectitudinea calculului cotei de 2%. Comisia funcționează în subordinea CNC. Cheltuielile legate de funcționarea comisiei se vor suporta din bugetul Uniunii”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 119, alin. (16) se abrogă.
Art. 120 pct. 18 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 120, pct. 18 prevedea:
„Constituie abateri următoarele fapte:
(…)
18. solicitarea decontării din fondul de lichidare a unui onorariu mai mare decât cel din propria ofertă financiară în baza căruia a fost desemnat într-o procedură conform art. 57 alin. (2) sau (3) din Legea nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, constituie încălcarea principiilor din Codul de conduită etică;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 120, pct. 18 se modifică și va avea următorul conținut:
„Constituie abateri următoarele fapte:
(…)
18. solicitarea decontării din fondul de lichidare a unui onorariu mai mare decât cel din propria ofertă financiară în baza căruia a fost desemnat într-o procedură conform art. 57 alin. (2) sau (3) din Legea nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi solicitarea decontării din fondul de lichidare a unui onorariu mai mare decât cel prevăzut la art. 117, respectiv cheltuieli de procedură care nu corespund prevederilor prezentului statut şi procedurii de decontare UNPIR, constituie încălcarea art. 51 din O.U.G. şi a principiilor din Codul de conduită etică;”.
Art. 120 pct. 19 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 120, pct. 19 prevedea:
„Constituie abateri următoarele fapte:
(…)
19. neîndeplinirea obligației privind completarea formularelor, precum și a datelor statistice prevăzute de art. 21 lit. h) și l) din prezentul statut;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 120, pct. 19 se modifică și va avea următorul conținut:
„Constituie abateri următoarele fapte:
(…)
19. neîndeplinirea obligaţiei privind completarea formularelor, precum şi a datelor statistice prevăzute de art. 21 lit. f), h), i), j), k) şi l);”.
Art. 122 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 122 prevedea:
„Art. 122
Se sancționează cu suspendarea calității de practician în insolvență pe o perioadă cuprinsă între 3 luni și un an faptele prevăzute la art. 120 pct. 2, 3, 5, 9, 15, 18, 20 și 21”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 122 se modifică și va avea următorul conținut:
„Art. 122
(1) Se sancţionează cu suspendarea calităţii de practician în insolvenţă pe o perioadă cuprinsă între 3 luni şi un an faptele prevăzute la art. 120 pct. 2, 5, 9, 15, 18, 20 şi 21.
(2) Se sancţionează cu suspendarea calităţii de practician în insolvenţă pe o perioadă de maximum 6 luni fapta prevăzută la art. 120 pct. 3”.
Art. 123 alin. (3) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 123, alin. (3) prevedea:
„(3) Neplata amenzii în termen de 30 de zile de la data aplicării sancțiunii duce la excluderea definitivă din Uniune”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 123, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Neplata amenzii în termen de 90 de zile de la data aplicării sancţiunii se sancţionează cu suspendarea din profesie pe o perioadă cuprinsă între 3 şi 6 luni”.
Art. 134 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, după art. 133 se introduce un nou articol, art. 134, cu următorul conținut:
„Art. 134
Dispoziţiile referitoare la «portalul de date» şi toate obligaţiile membrilor cu privire la utilizarea acestuia intră în vigoare în termen de 30 de zile de la data la care acesta a devenit operaţional, comunicată tuturor membrilor prin grija Secretariatului general şi al filialelor UNPIR”.
Anexa nr. 1 parag. 3 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 1, parag. 3 prevedea:
„Lucrările vor fi notate de la 1 la 10, proporțional cu punctajul obținut. Nota minimă de promovare a examenului este 7”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 1, parag. 3 se modifică și va avea următorul conținut:
„Lucrările vor fi notate de la 1 la 10, proporţional cu punctajul obţinut. Nota minimă de promovare a examenului este 8”.
Anexa nr. 2 art. 3 alin. (3) și art. 10 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (3) și art. 10 prevedeau:
„(3) Documentele mai sus menționate, avizate de filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se vor transmite către Secretariatul I.N.P.P.I., care va redacta o notă către Comisia de examinare cu propunere de admitere sau respingere în funcție de documentele prezentate.
(…)
Art. 10
Comisia de examinare are următoarele atribuții:
a) verifică, analizează documentația de înscriere, nota redactată de Secretariatul I.N.P.P.I. și admite sau respinge solicitările de participare la examen pentru persoanele care îndeplinesc prevederile art. 2 din prezentul regulament;
b) poate dispune amânarea susținerii examenului de definitivat pentru candidații care nu îndeplinesc cerințele legale privind susținerea examenului, în cazul în care se constată că documentația de înscriere este incompletă ori lucrarea scrisă nu a fost redactată în conformitate cu prevederile prezentului regulament;
c) verifică cunoștințele teoretice și practice ale candidatului în domeniul insolvenței;
d) declară respinși candidații care nu au obținut nota minimă de promovare a examenului;
e) declară admiși candidații care au obținut nota minimă de promovare a examenului;
f) înaintează rezultatele examenului de definitivat Consiliului național de conducere al UNPIR în vederea validării acestora”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (3) și art. 10 se modifică și vor avea următorul conținut:
„(3) Documentele mai sus menţionate, avizate de filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvenţă stagiar, se vor transmite către Secretariatul INPPI.
Secretariatul INPPI va proceda la verificarea documentaţiei, efectuarea stagiului complet de pregătire profesională, inclusiv a punctelor de pregătire profesională şi va afişa pe site-ul www.unpir.ro şi www.inppi.ro lista cu persoanele admise în vederea susţinerii examenului de definitivat.
Măsura respingerii participării la examenul de definitivat poate face obiectul contestaţiei. Contestaţia va fi soluţionată de Comisia de analizare a contestaţiilor desemnată de INPPI.
(…)
Art. 10
Comisia de examinare, desemnată de Consiliul naţional de conducere al UNPIR, are următoarele atribuţii:
a) verifică cunoştinţele teoretice şi practice ale candidatului în domeniul insolvenţei;
b) declară respinşi candidaţii care nu au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
c) declară admişi candidaţii care au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
d) poate dispune amânarea susţinerii examenului de definitivat pentru candidaţii care nu îndeplinesc cerinţele legale privind susţinerea examenului, în cazul în care se constată că lucrarea scrisă nu a fost redactată în conformitate cu prevederile prezentului regulament;
e) înaintează rezultatele examenului de definitivat Consiliului naţional de conducere al UNPIR în vederea validării acestora”.
Anexa nr. 2 art. 3 alin. (4) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (abrogat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. (3), alin. (4) prevedea:
„(4) Hotărârea Comisiei de examinare privind respingerea solicitării de participare la examenul de definitivat se va comunica candidaților care nu îndeplinesc cerințele legale prin grija Secretariatului I.N.P.P.I”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. (3), alin. (4) se abrogă.
Arhive
- martie 2024
- februarie 2024
- ianuarie 2024
- decembrie 2023
- noiembrie 2023
- octombrie 2023
- septembrie 2023
- august 2023
- iulie 2023
- iunie 2023
- mai 2023
- aprilie 2023
- martie 2023
- februarie 2023
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iulie 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- septembrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- septembrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
Calendar
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.