Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii – modificări (Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Redacția ProLege - octombrie 2, 2018
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, după cap. VI^1, se introduc trei noi capitole, cap. VI^2-VI^4, cu următorul conținut:
„CAPITOLUL VI^2
Biroul de relaţii internaţionale, proiecte cu finanţare externă şi politici publice
Art. 30^2
Biroul de relaţii internaţionale, proiecte cu finanţare externă şi politici publice are următoarele atribuţii:
a) asigură elaborarea proiectului programului anual de relaţii externe al Institutului;
b) elaborează proiectele cu finanţare externă la care aplică Institutul;
c) derulează, din punct de vedere operaţional, în colaborare cu departamentele de resort, programele cu finanţare externă ale Institutului;
d) asigură colaborarea Institutului cu autorităţile şi instituţiile publice din România, cu şcolile de magistratură din alte ţări, precum şi cu alte organizaţii naţionale şi internaţionale;
e) iniţiază şi fundamentează, în colaborare cu departamentele de resort, politicile publice în domeniul formării profesionale;
f) asigură, la nivelul Institutului, respectarea procedurilor privind planificarea, formularea, implementarea şi evaluarea politicilor referitoare la strategia de reformă a justiţiei – statul de drept şi reforma justiţiei;
g) analizează şi elaborează, în colaborare cu departamentele de resort, note, rapoarte şi formulează puncte de vedere referitoare la activitatea Institutului;
h) elaborează, în colaborare cu departamentele de resort, propuneri pentru derularea şi îmbunătăţirea activităţii desfăşurate de Institut;
i) organizează activităţile internaţionale sau cu caracter festiv ale Institutului;
j) informează Departamentul economico-administrativ privind contribuţia la cofinanţarea naţională pe care Institutul s-a angajat să o asigure prin acorduri de finanţare sau de parteneriat;
k) asigură redactarea documentelor necesare aprobării deplasărilor în străinătate;
l) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, regulamente sau încredinţate de conducerea Institutului.
CAPITOLUL VI^3
Biroul de achiziţii publice şi informatică
Art. 30^3
Biroul de achiziţii publice şi informatică are următoarele atribuţii:
a) elaborează şi actualizează programul anual al achiziţiilor publice pe baza necesităţilor şi priorităţilor comunicate de celelalte structuri organizatorice din cadrul Institutului, în condiţiile legii;
b) organizează procedurile de achiziţii publice în condiţiile legii;
c) întocmeşte rapoartele referitoare la achiziţiile realizate;
d) ţine evidenţa contractelor şi urmăreşte derularea lor;
e) întocmeşte planul anual de investiţii, îl supune aprobării şi urmăreşte realizarea acestuia;
f) asigură buna funcţionare a reţelei, a produselor şi serviciilor informatice;
g) elaborează norme, proceduri de utilizare, protecţie şi securitate şi coordonează administrarea şi exploatarea eficientă, sigură şi securizată a produselor şi serviciilor informatice;
h) proiectează şi elaborează specificaţiile tehnice şi propune spre achiziţionare aplicaţii informatice şi baze de date, implementează şi coordonează exploatarea acestora în sistemul informatic al Institutului;
i) ţine evidenţa specifică a dotării cu produse şi servicii informatice în cadrul Institutului şi asigură mentenanţa acestora;
j) participă la elaborarea specificaţiilor tehnice din cadrul documentaţiei de achiziţie şi la evaluarea tehnică a ofertelor în procedurile de achiziţionare de produse şi servicii informatice pentru sistemul informatic al Institutului;
k) participă la recepţionarea produselor şi serviciilor achiziţionate şi la derularea contractelor de achiziţie a produselor şi serviciilor informatice pentru sistemul informatic al Institutului;
l) asigură legătura cu unităţile de service şi reprezintă instituţia în relaţiile cu acestea, atât pentru produsele şi serviciile gestionate de Institut, cât şi pentru produsele şi serviciile externalizate (service pentru imprimante, faxuri, copiatoare, service pentru administrarea unor aplicaţii utilizate în cadrul Institutului), pentru menţinerea în stare de funcţionare a produselor şi serviciilor informatice din sistemul informatic al Institutului;
m) intervine operativ, împreună cu unităţile de service, şi ţine evidenţa intervenţiilor acestora pentru a asigura funcţionarea permanentă a produselor şi serviciilor informatice din cadrul Institutului;
n) asigură asistenţa tehnică pentru publicarea pe pagina de internet a Institutului a informaţiilor şi a documentelor aprobate spre publicare de conducerea Institutului;
o) dezvoltă aplicaţii software în funcţie de necesităţile structurilor organizatorice din cadrul Institutului;
p) asigură asistenţă tehnică pentru activităţile de broadcasting ale seminarelor, conferinţelor şi altor activităţi desfăşurate de Institut;
q) asigură mentenanţa platformei e-learningşi acordă asistenţă tehnică la realizarea modulelor e-learning;
r) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, regulamente sau încredinţate de conducerea Institutului.
CAPITOLUL VI^4
Compartimentul juridic
Art. 30^4
Compartimentul juridic are următoarele atribuţii:
a) avizează din punctul de vedere al legalităţii dispoziţiile şi deciziile directorului Institutului;
b) verifică şi avizează din punctul de vedere al legalităţii actele juridice primite spre avizare;
c) avizează din punctul de vedere al legalităţii orice măsură susceptibilă să angajeze răspunderea Institutului, precum şi orice măsură care priveşte drepturile şi obligaţiile Institutului;
d) formulează puncte de vedere sau note referitoare la probleme de drept ce au legătură cu desfăşurarea activităţii Institutului;
e) redactează şi depune la instanţă cererile de chemare în judecată, întâmpinările, notele de şedinţă, solicitarea de probe şi concluziile scrise, precum şi motivele care stau la baza exercitării căilor de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti, atunci când este cazul, în dosarele în care Institutul Naţional al Magistraturii este parte;
f) reprezintă Institutul în faţa instanţelor judecătoreşti, în toate cauzele în care este parte, precum şi în faţa organelor jurisdicţionale, în limitele stabilite prin delegaţia dată de către directorul acestuia;
g) transmite spre executare structurii organizatorice de specialitate hotărârile judecătoreşti;
h) verifică şi avizează, sub aspectul legalităţii, contractele ce urmează a fi încheiate de Institut, în urma demarării procedurilor de achiziţie publică în conformitate cu dispoziţiile legale;
i) verifică şi avizează, conform legii, notele justificative elaborate în materia achiziţiilor publice;
j) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, regulamente sau încredinţate de conducerea Institutului”.
Cap. VII din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, cap. VII prevedea:
„Capitolul VII Departamentul economico-financiar și administrativ
Art. 31
Departamentul economico-financiar și administrativ este format din:
a) Serviciul contabilitate, achiziții publice și resurse umane;
b) Serviciul protocol, secretariat și administrativ.
Art. 32
Serviciul contabilitate, achiziții publice și resurse umane are următoarele atribuții:
a) asigură buna desfășurare a activității financiar-contabile;
b) angajează, alături de director, prin semnătura directorului executiv sau, în lipsa acestuia, a înlocuitorului său Institutul în toate operațiunile patrimoniale;
c) organizează efectuarea lucrărilor de planificare financiară, întocmește lucrările cu privire la veniturile și cheltuielile Institutului, planul de casă, fondul pentru salarii, precum și alte lucrări financiar-contabile, conform legii;
d) organizează și asigură controlul gestiunii și efectuarea inventarierii patrimoniului Institutului;
e) păstrează registrele și dosarele administrative privind activitatea financiar-contabilă;
f) îndeplinește orice alte atribuții cu caracter financiar-contabil prevăzute de lege sau încredințate de conducerea Institutului;
g) întocmește planul de achiziții pentru bunuri, servicii sau lucrări și îl prezintă spre aprobare directorului Institutului;
h) urmărește actualizarea permanentă a planului de achiziții;
i) asigură aprovizionarea Institutului cu bunurile materiale necesare desfășurării în bune condiții a activității, potrivit procedurii stabilite;
j) asigură contractarea serviciilor și a lucrărilor necesare bunei funcționări a Institutului;
k) ține evidența contractelor și urmărește derularea lor;
l) organizează activitatea magaziei și asigură depozitarea în bune condiții a materialelor;
m) îndeplinește orice alte atribuții privitoare la achiziții, prevăzute de lege sau încredințate de conducerea Institutului;
n) organizează concursurile pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor, personal contractual și funcționari publici din cadrul Institutului;
o) asigură și răspunde de respectarea condițiilor cerute de lege privind încadrările în grilele și gradele salariale;
p) completează carnetele de muncă și registrul de evidență a salariaților;
r) urmărește întocmirea fișelor de evaluare a salariaților;
s) urmărește întocmirea și păstrarea declarațiilor de interese, declarațiilor de avere și a celorlalte declarații prevăzute de lege ale personalului de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor și ale funcționarilor publici;
t) propune actualizarea statului de funcții și a statului de personal;
u) îndeplinește orice alte atribuții referitoare la resursele umane, încredințate de conducerea Institutului.
Art. 33
Serviciul protocol, secretariat și administrativ are următoarele atribuții:
a) păstrează dosarele auditorilor de justiție;
b) întocmește foile matricole, cataloagele și alte evidențe necesare privind activitățile de învățământ, frecventarea și absolvirea cursurilor și eliberează atestate auditorilor de justiție;
c) primește și distribuie corespondența Institutului, redactează corespondența trimisă de acesta sub semnătura directorului sau a directorilor adjuncți;
d) asigură arhivarea documentelor primite sau elaborate în Institut și răspunde de păstrarea și conservarea acestora;
e) comunică celorlalte compartimente datele și documentele necesare, în vederea îndeplinirii atribuțiilor ce le revin;
f) răspunde de activitatea administrativ-gospodărească a Institutului, asigurând aprovizionarea cu bunurile necesare și gestionarea acestora;
g) duce la îndeplinire măsurile stabilite pentru asigurarea condițiilor corespunzătoare de lucru în Institut, conform normelor de protecție a muncii și celor pentru paza clădirii și a bunurilor, precum și pentru paza contra incendiilor, conform legii;
h) îndeplinește orice alte atribuții prevăzute de lege sau încredințate de conducerea Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, cap. VII se modifică și va avea următorul conținut:
„CAPITOLUL VII
Direcţia economico-financiară şi administrativă
Art. 31
Direcţia economico-financiară şi administrativă este formată din:
a) Serviciul financiar-contabilitate;
b) Serviciul administrativ;
c) Biroul resurse umane, documentare şi arhivă.
Art. 32
Serviciul financiar-contabilitate are următoarele atribuţii:
a) asigură buna desfăşurare a activităţii financiar-contabile;
b) angajează, alături de director, prin semnătură directorului economic sau, în lipsa acestuia, a înlocuitorului său Institutul în toate operaţiunile patrimoniale;
c) organizează efectuarea lucrărilor de planificare financiară, întocmeşte lucrările cu privire la veniturile şi cheltuielile Institutului, planul de casă, fondul pentru salarii, precum şi alte lucrări financiar-contabile, conform legii;
d) organizează şi asigură controlul gestiunii şi efectuarea inventarierii patrimoniului Institutului;
e) păstrează registrele contabile obligatorii privind activitatea financiar-contabilă;
f) îndeplineşte orice alte atribuţii cu caracter financiar-contabil prevăzute de lege sau încredinţate de conducerea Institutului.
Art. 33
Serviciul administrativ are următoarele atribuţii:
a) primeşteşi distribuie corespondenţa Institutului, redactează corespondenţa trimisă de acesta sub semnătură directorului sau a directorilor adjuncţi;
b) comunică celorlalte compartimente datele şi documentele necesare, în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce le revin;
c) răspunde de activitatea administrativ-gospodărească a Institutului, asigurând aprovizionarea cu bunurile necesare şi gestionarea acestora;
d) duce la îndeplinire măsurile stabilite pentru asigurarea condiţiilor corespunzătoare de lucru, conform normelor de protecţie a muncii şi celor pentru paza clădirii şi a bunurilor, precum şi pentru paza contra incendiilor, conform legii;
e) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege sau încredinţate de conducerea Institutului.
Art. 34
Biroul resurse umane, documentare şi arhivă are următoarele atribuţii:
a) organizează concursurile pentru ocuparea posturilor vacante de personal contractual şi funcţionari publici din cadrul Institutului şi participă la organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor;
b) asigură şi răspunde de respectarea dispoziţiilor legale referitoare la salarizarea personalului din Institut;
c) completează registrul de evidenţă a salariaţilor;
d) urmăreşte întocmirea fişelor de evaluare a salariaţilor;
e) urmăreşte întocmirea şi păstrarea declaraţiilor de interese, declaraţiilor de avere şi a celorlalte declaraţii prevăzute de lege ale personalului din Institut;
f) propune actualizarea statului de funcţii şi a statului de personal;
g) asigură arhivarea documentelor primite sau elaborate în Institut şi răspunde de păstrarea şi conservarea acestora;
h) gestionează fondul de carte al Institutului;
i) îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de conducerea Institutului”.
Art. 38 alin. (2) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 38, alin. (2) prevedea:
„(2) Sancțiunile prevăzute la art. 26 alin. (3) lit. b), c) și d) se aplică de Consiliul științific al Institutului, în termenul prevăzut la alin. (1)”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 38, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2) Sancţiunile prevăzute la art. 37 alin. (3) lit. b), c) şi d) se aplică de Consiliul ştiinţific al Institutului, în termenul prevăzut la alin. (1)”.
Art. 44 alin. (1)-(2) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 44, alin. (1)-(2) prevedeau:
„(1) Personalul de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor îndeplinește atribuții specifice de organizare și instruire în cadrul departamentelor de formare profesională inițială, de formare profesională continuă și de formare a formatorilor.
(2) Salarizarea personalului de instruire al Institutului prin plata cu ora se face în funcție de numărul de ore de seminar sau de curs susținute, de indemnizația brută lunară a funcției de judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție și de norma didactică stabilită conform art. 80 alin. (2) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările și completările ulterioare”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 44, alin. (1)-(2) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(1) Personalul de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor îndeplineşte atribuţii specifice de organizare şi instruire în cadrul structurilor organizatorice prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b)-e), g)-i).
(2) Salarizarea personalului de instruire al Institutului prin plata cu ora se face potrivit legii”.
Art. 46 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 46 prevedea:
„Colaboratorii externi ai Institutului sunt salarizați conform legii”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 46 se modifică și va avea următorul conținut:
„Colaboratorii externi ai Institutului sunt plătiţi conform legii”.
Art. 47 alin. (1) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 47, alin. (1) prevedea:
„(1) Poate ocupa un post de execuție de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor, în departamentele de formare a judecătorilor și procurorilor din cadrul Institutului, persoana care îndeplinește condițiile prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. a)-e) din Legea nr. 303/2004, cu modificările și completările ulterioare, și care ocupă postul potrivit dispozițiilor art. 48 sau care promovează concursul organizat de Institut”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 47, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Poate ocupa un post de execuţie de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, în cadrul Institutului, persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. a)-e) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care ocupă postul potrivit dispoziţiilor art. 48 sau care promovează concursul organizat de Institut”.
Art. 48 alin. (4) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 48, alin. (4) prevedea:
„(4) Posturile vacante de personal asimilat judecătorilor și procurorilor din cadrul Institutului, care nu se ocupă potrivit dispozițiilor alin. (1) sau (3), se scot la concursul organizat de Institut”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 48, alin. (4) se modifică și va avea următorul conținut:
„(4) Atunci când există urgenţă sau atunci când specificul postului vacant impune, posturile vacante de personal asimilat judecătorilor şi procurorilor din cadrul Institutului se pot scoate la concursul organizat de Institut, cu aprobarea Consiliului ştiinţific”.
Art. 49 alin. (2) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 49, alin. (2) prevedea:
„(2) Copiile actelor menționate la alin. (1) vor fi certificate spre conformitate de Serviciul resurse umane”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 49, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2) Copiile actelor menţionate la alin. (1) vor fi certificate spre conformitate de Biroul resurse umane, documentare şi arhivă”.
Art. 50 alin. (4) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 50, alin. (4) prevedea:
„(4) Cererile-tip pentru înscrierea la concurs se depun cu cel puțin 15 zile înainte de data concursului la Serviciul resurse umane al Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 50, alin. (4) se modifică și va avea următorul conținut:
„(4) Cererile-tip pentru înscrierea la concurs se depun cu cel puţin 15 zile înainte de data concursului la Biroul resurse umane, documentare şi arhivă”.
Art. 51 alin. (18) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 51, alin. (8) prevedea:
„(18) Candidații nemulțumiți de notele acordate la proba scrisă la limba străină pot depune contestație la Serviciul resurse umane din cadrul Institutului în termen de 48 de ore de la data afișării rezultatelor”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 51, alin. (18) se modifică și va avea următorul conținut:
„(18) Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisă la limba străină pot depune contestaţie la Biroul resurse umane, documentare şi arhivă în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor”.
Art. 56 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 56 prevedea:
„În termen de 3 zile de la data susținerii interviului, comisiile de examinare predau întregul material de concurs Serviciului resurse umane din cadrul Institutului, care va lua măsuri pentru afișarea rezultatelor concursului la sediul Institutului și pe pagina de internet a acestuia”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 56 se modifică și va avea următorul conținut:
„În termen de 3 zile de la data susţinerii interviului, comisiile de examinare predau întregul material de concurs Biroului resurse umane, documentare şi arhivă, care va lua măsuri pentru afişarea rezultatelor concursului la sediul Institutului şi pe pagina de internet a acestuia”.
Art. 59 alin. (3) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 59, alin. (3) prevedea:
„(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoțite de documentele originale și vor fi certificate spre conformitate cu originalul de Serviciul resurse umane”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 59, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoţite de documentele originale şi vor fi certificate spre conformitate cu originalul de Biroul resurse umane, documentare şi arhivă”.
Art. 61 alin. (3) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 61, alin. (3) prevedea:
„(3) Cererile pentru înscrierea la concurs se adresează directorului Institutului și se depun, cu cel puțin 10 zile înainte de data concursului, la Serviciul resurse umane”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 61, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Cererile pentru înscrierea la concurs se adresează directorului Institutului şi se depun, cu cel puţin 10 zile înainte de data concursului, la Biroul resurse umane, documentare şi arhivă”.
Art. 67 alin. (1) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 67, alin. (1) prevedea:
„(1) Candidații nemulțumiți de notele acordate pot depune contestație la Serviciul resurse umane din cadrul Institutului, în termen de 48 de ore de la data afișării rezultatelor”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 67, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate pot depune contestaţie la Biroul resurse umane, documentare şi arhivă, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor”.
Art. 73 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 73 prevedea:
„În termen de cel mult 3 zile de la data finalizării concursului, comisia de examinare va preda întregul material de concurs Serviciului resurse umane din cadrul Institutului, care va lua măsuri pentru afișarea rezultatelor concursului la sediul acestuia”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 73 se modifică și va avea următorul conținut:
„În termen de cel mult 3 zile de la data finalizării concursului, comisia de examinare va preda întregul material de concurs Biroului resurse umane, documentare şi arhivă, care va lua măsuri pentru afişarea rezultatelor concursului la sediul acestuia”.
Arhive
- martie 2024
- februarie 2024
- ianuarie 2024
- decembrie 2023
- noiembrie 2023
- octombrie 2023
- septembrie 2023
- august 2023
- iulie 2023
- iunie 2023
- mai 2023
- aprilie 2023
- martie 2023
- februarie 2023
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iulie 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- septembrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- septembrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
Calendar
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.