Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii – modificări (Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Redacția ProLege - octombrie 2, 2018Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii, aprobat prin Hotărârea Plenului CSM nr. 127/2007
(M. Of. nr. 193 din 21 martie 2007; cu modif. ult.) |
Hotărâre CSM nr. 943/2018
(M. Of. nr. 888 din 22 octombrie 2018)
|
– modifică: art. 2, art. 3, art. 7 alin. (2) lit. a)-b), art. 9 alin. (3), art. 10 lit. b), art. 11 alin. (3), art. 12 alin. (9), art. 14 alin. (1), art. 15, art. 16, art. 17 alin. (2), art. 18, art. 20, art. 21, art. 22 alin. (4) și alin. (6), art. 22^1 alin. (1), alin. (3) și alin. (5), art. 22^1 alin. (8)-(9), art. 24, art. 26, denumirea cap. VI, art. 28, art. 29, cap. VI^1, cap. VII, art. 38 alin. (2), art. 44 alin. (1)-(2), art. 46, art. 47 alin. (1), art. 48 alin. (4), art. 49 alin. (2), art. 50 alin. (4), art. 51 alin. (18), art. 56, art. 59 alin. (3), art. 61 alin. (3), art. 67 alin. (1), art. 73;
– introduce: art. 16^1, art. 17 alin. (4)-(5), art. 26^1, art. 27^1, cap. VI^2-VI^4; – abrogă: art. 22 alin. (3), art. 22^1 alin. (6), art. 22^1 alin. (10). |
În M. Of. nr. 888 din 22 octombrie 2018, s-a publicat Hotărârea CSM nr. 943/2018 pentru modificarea şi completarea Regulamentului Institutului Naţional al Magistraturii, aprobat prin Hotărârea Plenului CSM nr. 127/2007.
Astfel, respectiva hotărâre aduce unele modificări, dar și completări Regulamentului Institutului Naţional al Magistraturii, aprobat prin Hotărârea Plenului CSM nr. 127/2007 (M. Of. nr. 193 din 21 martie 2007; cu modif. ult.).
Una dintre cele mai importante completări aduse respectivului regulament se referă la stabilirea atribuțiilor Departamentului de formare profesională iniţială, după cum urmează: elaborează proiectul programului de formare profesională a auditorilor de justiţie, asigură organizarea activităţilor de formare iniţială şi a stagiilor de practică ale auditorilor de justiţie, realizează şi asigură respectarea orarului activităţilor de formare iniţială, asigură organizarea sesiunilor de evaluare a auditorilor de justiţie, asigură suportul pentru activitatea de evaluare a formatorilor şi coordonatorilor de practică implicaţi în procesul de formare iniţială, organizează repartiţiile auditorilor de justiţie pentru stagiile de practică, verifică fişele de activitate a personalului de instruire şi realizează pontajele, asigură respectarea hotărârilor luate în şedinţele de catedră, a hotărârilor Consiliului pedagogic şi ale Consiliului ştiinţific cu privire la activitatea de formare iniţială, păstrează şi actualizează dosarele auditorilor de justiţie, întocmeşte foile matricole, cataloagele şi alte evidenţe necesare privind activităţile de formare, frecventarea şi absolvirea cursurilor şi eliberează atestate auditorilor de justiţie, îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, regulamente sau încredinţate de conducerea Institutului.
Vă prezentăm, în continuare, modificările aduse Regulamentului Institutului Naţional al Magistraturii.
Art. 2 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 2 prevedea:
„(1) Structura organizatorică a Institutului include:
a) organele de conducere;
b) Departamentul de formare profesională inițială;
c) Departamentul de formare profesională continuă;
d) Departamentul de formare a formatorilor;
e) Departamentul de concursuri, examene și politici publice;
f) Departamentul economico-financiar și administrativ.
(2) Departamentele prevăzute la alin. (1) colaborează în vederea îndeplinirii atribuțiilor ce le revin. Personalul acestora exercită atribuțiile stabilite prin fișa postului, întocmită de conducătorul departamentului și aprobată de directorul Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 2 se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Structura organizatorică a Institutului include:
a) organele de conducere;
b) Departamentul de formare profesională iniţială;
c) Departamentul de formare profesională continuă;
d) Compartimentul de formare a formatorilor;
e) Biroul de concursuri şi examene;
f) Direcţia economico-financiară şi administrativă;
g) Biroul de relaţii internaţionale, proiecte cu finanţare externă şi politici publice;
h) Biroul de achiziţii publice şi informatică;
i) Compartimentul juridic.
(2) În cadrul Departamentului de formare profesională continuă funcţionează Compartimentul de formare profesională continuă descentralizată.
(3) În cadrul Direcţiei economico-financiare şi administrative funcţionează Serviciul financiar-contabilitate, Serviciul administrativ şi Biroul resurse umane, documentare şi arhivă.
(4) Structurile organizatorice prevăzute la alin. (1) colaborează în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce le revin. Personalul acestora exercită atribuţiile stabilite prin fişa postului, întocmită de conducătorul structurii şi aprobată de directorul Institutului”.
Art. 3 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 3 prevedea:
„Organele de conducere ale Institutului sunt: Consiliul științific, directorul, 2 directori adjuncți și directorul executiv”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 3 se modifică și va avea următorul conținut:
„Organele de conducere ale Institutului sunt: Consiliul ştiinţific, directorul, 2 directori adjuncţi şi directorul economic”.
Art. 7 alin. (2) lit. a)-b) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 7 alin. (2), lit. a)-b) prevedeau:
„(2) Consiliul științific are următoarele atribuții:
a) propune Consiliului Superior al Magistraturii planurile de învățământ pentru cursurile de formare profesională inițială a judecătorilor și procurorilor, organizate sau, după caz, coordonate de Institut;
b) propune Consiliului Superior al Magistraturii numărul anual de cursanți ai Institutului, data și locul organizării concursului de admitere la Institut, tematica și bibliografia pentru concursul de admitere și programul de formare profesională a auditorilor de justiție;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 7 alin. (2), lit. a)-b) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(2) Consiliul științific are următoarele atribuții:
a) propune Consiliului Superior al Magistraturii programul de formare profesională iniţială a judecătorilor şi procurorilor;
b) propune Consiliului Superior al Magistraturii data şi locul organizării concursului de admitere la Institut, tematica şi bibliografia pentru concursul de admitere şi informează Consiliul Superior al Magistraturii cu privire la capacitatea maximă de şcolarizare a Institutului;”.
Art. 9 alin. (3) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 9, alin. (3) prevedea:
„(3) Cei 2 reprezentanți ai coordonatorilor de practică sunt aleși anual, în adunările generale ale acestora, convocate și prezidate de directorul Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 9, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Cei 2 reprezentanţi ai coordonatorilor de practică sunt aleşi o dată la 3 ani, în adunările generale ale acestora, convocate şi prezidate de directorul Institutului”.
Art. 10 lit. b) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 10, lit. b) prevedea:
„Consiliul pedagogic analizează și formulează propuneri privind:
(…)
b) programul de învățământ și programele analitice întocmite pentru fiecare disciplină din cadrul formării profesionale inițiale;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 10, lit. b) se modifică și va avea următorul conținut:
„Consiliul pedagogic analizează și formulează propuneri privind:
(…)
b) programul de formare profesională iniţială şi programele analitice întocmite pentru fiecare disciplină;”.
Art. 11 alin. (3) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 11, alin. (3) prevedea:
„(3) Lucrările Consiliului pedagogic sunt conduse de persoana desemnată la începutul ședinței dintre membrii săi”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 11, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Lucrările Consiliului pedagogic sunt conduse de directorul Institutului, iar în lipsa acestuia, de către unul dintre directorii adjuncţi”.
Art. 12 alin. (9) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 12, alin. (9) prevedea:
„(9) Directorul executiv este numit și revocat din funcție în condițiile legi”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 12, alin. (9) se modifică și va avea următorul conținut:
„(9) Directorul economic este numit şi revocat din funcţie în condiţiile legii”.
Art. 14 alin. (1) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 14, alin. (1) prevedea:
„(1) Directorii adjuncți ai Institutului au, în principal, următoarele atribuții:
a) asigură respectarea programelor de studiu și a normelor de disciplină interioară;
b) asigură elaborarea, după caz, a proiectelor programului de învățământ, de politici și strategii de formare a judecătorilor și procurorilor;
c) coordonează departamentele încredințate de directorul Institutului;
d) asigură elaborarea proiectului statului de funcții și statului de personal;
e) asigură elaborarea proiectului programului de relații externe al Institutului;
f) asigură efectuarea lucrărilor necesare pentru relațiile cu autoritățile și instituțiile publice, cu specialiștii români sau străini, precum și cu reprezentanțele diplomatice străine din România, în vederea promovării intereselor Institutului în raporturile cu acestea;
g) asigură relațiile cu mass-media și cu publicul;
h) efectuează lucrările privind primirea în audiență la conducerea Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 14, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Directorii adjuncţi ai Institutului au, în principal, următoarele atribuţii:
a) asigură respectarea programelor de formare şi a normelor de disciplină interioară;
b) asigură elaborarea politicilor şi strategiilor de formare a judecătorilor şi procurorilor, precum şi a proiectelor programelor de formare profesională;
c) coordonează structurile organizatorice încredinţate de directorul Institutului;
d) participă la elaborarea proiectului statului de funcţii şi statului de personal;
e) participă la elaborarea proiectului programului de relaţii externe al Institutului”.
Art. 15 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 15 prevedea:
„(1) Directorul executiv conduce activitatea Departamentului economico-financiar și administrativ.
(2) Atribuțiile directorului executiv sunt stabilite prin decizie de către directorul Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 15 se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Directorul economic conduce activitatea Direcţiei economico-financiare şi administrative.
(2) Atribuţiile directorului economic sunt stabilite prin decizie de către directorul Institutului”.
Art. 16 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 16 prevedea:
„Șefii de departament sunt numiți de directorul Institutului, la propunerea Consiliului științific, din rândul personalului de specialitate juridică, asimilat judecătorilor și procurorilor, al Institutului și al judecătorilor și procurorilor detașați în cadrul Institutului”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 16 se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Şefii structurilor organizatorice prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b), c), e), g) şi h) sunt numiţi pentru un mandat de 3 ani, cu posibilitatea reînvestirii, de directorul Institutului, din rândul personalului de specialitate juridică al Institutului, asimilat judecătorilor şi procurorilor, precum şi al judecătorilor şi procurorilor detaşaţi în cadrul Institutului, urmând a fi validaţi de Consiliul ştiinţific.
(2) Funcţiile de conducere vacante prevăzute la alin. (1) se publică pe pagina de internet a Institutului Naţional al Magistraturii cu cel puţin 3 luni anterior expirării mandatelor.
(3) Candidaturile pentru ocuparea funcţiilor de conducere prevăzute la alin. (1) se depun la sediul Institutului, în termen de 30 zile de la data publicării, însoţite de un curriculum vitae, un plan managerial privitor la exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei, precum şi de orice alte acte considerate relevante. Candidaţii înscrişi vor susţine planul managerial în faţa directorului Institutului.
(4) Şefii structurilor organizatorice prevăzute la art. 2 alin. (3) sunt numiţi, în condiţiile legii, din rândul funcţionarilor publici din cadrul Institutului.
(5) Revocarea şefilor structurilor organizatorice menţionate la alin. (1) se dispune de directorul Institutului, în situaţia exercitării necorespunzătoare a atribuţiilor manageriale, precum şi în cazul aplicării unei sancţiuni disciplinare, urmând ca această măsură să fie validată de Consiliul ştiinţific.
(6) Revocarea şefilor structurilor organizatorice menţionate la alin. (4) se dispune în condiţiile legii”.
Art. 16^1 – cap. IV „Departamentul de formare profesională iniţială” din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (introdus prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la cap. IV „Departamentul de formare profesională iniţială”, înaintea art. 17, se introduce un nou articol, art. 16^1, cu următorul conținut:
„Departamentul de formare profesională iniţială are următoarele atribuţii:
a) elaborează proiectul programului de formare profesională a auditorilor de justiţie;
b) asigură organizarea activităţilor de formare iniţială şi a stagiilor de practică ale auditorilor de justiţie;
c) realizează şi asigură respectarea orarului activităţilor de formare iniţială;
d) asigură organizarea sesiunilor de evaluare a auditorilor de justiţie;
e) asigură suportul pentru activitatea de evaluare a formatorilor şi coordonatorilor de practică implicaţi în procesul de formare iniţială;
f) organizează repartiţiile auditorilor de justiţie pentru stagiile de practică;
g) verifică fişele de activitate a personalului de instruire şi realizează pontajele;
h) asigură respectarea hotărârilor luate în şedinţele de catedră, a hotărârilor Consiliului pedagogic şi ale Consiliului ştiinţific cu privire la activitatea de formare iniţială;
i) păstrează şi actualizează dosarele auditorilor de justiţie;
j) întocmeşte foile matricole, cataloagele şi alte evidenţe necesare privind activităţile de formare, frecventarea şi absolvirea cursurilor şi eliberează atestate auditorilor de justiţie;
k) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, regulamente sau încredinţate de conducerea Institutului”.
Art. 17 alin. (2) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 17, alin. (2) prevedea:
„(2) Programul de formare profesională a auditorilor de justiție se elaborează de către personalul de instruire al Institutului, în cadrul catedrelor, și se supune spre avizare Consiliului științific”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 17, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2) Proiectul programului de formare profesională a auditorilor de justiţie se elaborează anual în cadrul Departamentului de formare profesională iniţială, după consultarea personalului de instruire al Institutului, apoi se supune spre analiza Consiliului pedagogic şi spre avizarea Consiliului ştiinţific”.
Art. 17 alin. (4)-(5) din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (introdus prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, după art. 17 alin. (2), se introduc două noi alineate, alin. (4)-(5), cu următorul conținut:
„(4) Programul de formare profesională a auditorilor de justiţie cuprinde în mod obligatoriu disciplinele de studiu, numărul de ore alocat conferinţelorşi seminarelor alocate pentru fiecare disciplină, stagiile de practică ce urmează a fi efectuate şi modalitatea de evaluare.
(5) Pe baza programului de formare profesională a auditorilor de justiţie, în cadrul catedrelor se elaborează programele analitice pentru fiecare disciplină, cu precizarea temelor şi subtemelor, a numărului de ore alocat pentru fiecare dintre acestea, precum şi a detaliilor privind evaluarea specifică fiecărei discipline”.
Art. 18 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 18 prevedea:
„(1) În primul an de studii formarea profesională a auditorilor de justiție se axează pe aprofundarea cunoștințelor necesare pentru profesiile de judecător și procuror, conform programului de formare.
(2) Numărul de conferințe și dezbateri tematice pentru fiecare disciplină este prevăzut în programul de învățământ și se desfășoară în conformitate cu programele analitice aprobate.
(3) Programul de învățământ are la bază programele analitice pentru fiecare disciplină, cu precizarea temelor și subtemelor, precum și a numărului de ore alocat pentru fiecare.
(5) Nota acordată auditorilor de justiție la sfârșitul primului an de studiu, la fiecare materie, reprezintă media dintre nota obținută pentru activitatea desfășurată la dezbaterile tematice și nota obținută la evaluarea finală.
(6) Media finală a primului an de studiu reprezintă media notelor obținute la fiecare materie, conform alin. (5)”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 18 se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) În primul an de studii formarea profesională a auditorilor de justiţie se axează pe aprofundarea cunoştinţelor necesare pentru profesiile de judecător şi procuror, conform programului de formare.
(2) Media finală a primului an de studiu reprezintă media aritmetică a notelor obţinute la fiecare materie la care se acordă notă”.
Art. 20 din Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii (modificat prin Hotărâre CSM nr. 943/2018)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 20 prevedea:
„(1) Activitatea auditorilor de justiție din cel de-al doilea an de studiu se desfășoară conform programului de practică, în cadrul instanțelor judecătorești și al parchetelor de pe lângă acestea, precum și al altor instituții, sub îndrumarea coordonatorilor de practică sau a persoanelor de contact din cadrul respectivelor instituții, alternativ cu modulele stabilite conform programei Institutului.
(2) Stagiile de practică, desfășurate la alte instituții, naționale și internaționale, vor avea o durată minimă totală de 15 zile.
(3) Coordonatorii de practică sunt judecători și procurori de la instanțe și, respectiv, parchete, ce fac parte din personalul de instruire al Institutului. Coordonatorii sunt propuși de Consiliul științific și numiți de Consiliul Superior al Magistraturii. Persoanele de contact din cadrul instituțiilor în care se desfășoară stagiile de practică sunt desemnate de conducerea acestor instituții.
(4) Auditorii de justiție din cel de-al doilea an de studiu vor primi o notă reprezentând evaluarea continuă a activității în stagiu, constând în media ponderată a evaluărilor coordonatorilor pentru perioadele de stagiu de la instanțe și parchete. Media ponderată se calculează în funcție de numărul de zile alocate fiecărui stagiu, conform programului de stagiu aprobat. Această notă va avea o pondere egală cu a celorlalte note acordate auditorilor de justiție în al doilea an de studiu, conform alin. (6).
(5) Pe perioada stagiului, auditorii completează caietul de practică, conținând toate lucrările cu caracter practic efectuate în perioada de stagiu, în conformitate cu structura aprobată de Consiliul științific la începutul fiecărui an. Evaluarea caietelor de practică se realizează de o comisie formată din reprezentanți ai coordonatorilor de practică și ai titularilor de catedră. Nota primită la evaluarea caietelor de practică reprezintă 50% din nota ce reprezintă evaluarea continuă a activității de stagiu, conform alin. (4).
(6) Nota acordată auditorilor de justiție la sfârșitul celui de-al doilea an de studiu reprezintă media dintre notele obținute la testările menționate la alin. (8) și la evaluarea continuă a stagiilor menționată la alin. (4) și (5), conform programului de formare inițială.
(7) Auditorii de justiție din cel de-al doilea an de studiu continuă, în paralel cu stagiile de practică, formarea în cadrul Institutului, conform programului de formare inițială, sub formă de module, cu caracter preponderent practic.
(8) Auditorii de justiție din cel de-al doilea an de studiu susțin pe parcursul anului testări la sfârșitul fiecărei etape a stagiului de practică, precum și la terminarea fiecărui modul, conform programului de practică și programului de învățământ”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 20 se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Activitatea auditorilor de justiţie din cel de-al doilea an de studiu se axează pe efectuarea unor stagii de practică, în cadrul instanţelorjudecătoreştişi al parchetelor de pe lângă acestea, precum şi în cadrul altor instituţii, sub îndrumarea coordonatorilor de practică sau a persoanelor de contact din cadrul respectivelor instituţii, alternativ cu modulele stabilite conform programului de formare profesională iniţială.
(2) Stagiile de practică, desfăşurate la alte instituţii, naţionale şi internaţionale, vor avea o durată minimă totală de 15 zile.
(3) Coordonatorii de practică sunt judecători şi procurori de la instanţeşi, respectiv, parchete, ce fac parte din personalul de instruire al Institutului. Coordonatorii sunt propuşi spre recrutare de Consiliul ştiinţific, în urma parcurgerii unor proceduri de selecţie, şinumiţi de Consiliul Superior al Magistraturii.
(4) Auditorii de justiţie din cel de-al doilea an de studiu vor primi o notă reprezentând evaluarea continuă a activităţii din stagiul de la instanţe, pentru grupele de judecători, respectiv a activităţii din stagiul de la parchete, pentru grupele de procurori.
(5) Pe perioada stagiului, auditorii completează caietul de practică, în conformitate cu structura aprobată de Consiliul ştiinţific la începutul fiecărui an. Evaluarea caietelor de practică se realizează de o comisie formată dintr-un coordonator de practică şi un formator.
(6) Auditorii de justiţie din cel de-al doilea an de studiu continuă, în paralel cu stagiile de practică, formarea în cadrul Institutului, conform programului de formare profesională iniţială, sub formă de module, cu caracter preponderent practic.
(7) Auditorii de justiţie din cel de-al doilea an de studiu susţin testări la terminarea fiecărui modul, conform programului de formare profesională iniţială.
(8) Nota acordată auditorilor de justiţie la sfârşitul celui de-al doilea an de studiu reprezintă media aritmetică dintre media notelor obţinute la testările menţionate la alin. (7), nota la evaluarea continuă menţionată la alin. (4) şi nota la caietul de practică menţionat la alin. (5)”.
Arhive
- martie 2024
- februarie 2024
- ianuarie 2024
- decembrie 2023
- noiembrie 2023
- octombrie 2023
- septembrie 2023
- august 2023
- iulie 2023
- iunie 2023
- mai 2023
- aprilie 2023
- martie 2023
- februarie 2023
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iulie 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- septembrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- septembrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
Calendar
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.