Noi măsuri la nivelul administraţiei publice centrale și modificări C. administrativ (O.U.G. nr. 121/2021)
Redacția ProLege - noiembrie 7, 2021Actul publicat în Monitorul Oficial | Sumar |
Ordonanță de urgență (O.U.G.) nr. 121/2021 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
(M. Of. nr. 1127 din 25 noiembrie 2021)
|
Se stabilesc noi măsuri la nivelul administrației publice centrale și se modifică unele acte normative.
|
În M. Of. nr. 1127 din 25 noiembrie 2021 s-a publicat O.U.G. nr. 121/2021 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Vă prezentăm, în continuare, cele mai importante prevederi menționate în respectiva Ordonanță de urgență.
Art. 1
„(1) Atribuţiile viceprim-miniştrilor, prevăzuţi în Hotărârea Parlamentului României nr. 42/2021 pentru acordarea încrederii Guvernului, se stabilesc prin decizie a prim-ministrului.
(2) Cheltuielile necesare desfăşurării activităţii viceprim-ministrului fără portofoliu şi a cabinetului acestuia se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.”
Art. 2
„(1) Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului se reorganizează prin divizare parţială, prin desprinderea unei părţi de patrimoniu corespunzătoare activităţilor şi personalului din domeniul antreprenoriatului, IMM-urilor, investiţiilor străine, mediului de afaceri, turismului şi comerţului exterior şi transmiterea acestei părţi către Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului care se înfiinţează. Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului preia activităţile, posturile şi personalul aferent şi patrimoniul corespunzător din domeniul antreprenoriatului, IMM-urilor, investiţiilor străine, mediului de afaceri, turismului şi comerţului exterior.
(2) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgentă, Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului exercită drepturile şi îndeplineşte obligaţiile ce decurg din calitatea de acţionar al statului român la operatorii economici din domeniul turismului.
(3) Se autorizează Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului să iniţieze şi să aprobe, după caz, toate operaţiunile şi demersurile necesare pentru înregistrarea acţiunilor deţinute de către statul român în proprietatea privată a statului şi administrarea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului la companiile şi societăţile din domeniul turismului, pentru aprobarea modificărilor actelor constitutive ale acestora, în conformitate cu prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi pentru efectuarea formalităţilor de publicitate prevăzute de lege.
(4) Reprezentanţii statului în adunările generale ale acţionarilor la operatorii economici prevăzuţi la alin. (3) sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului antreprenoriatului şi turismului.
(5) Finanţarea cheltuielilor legate de aplicarea, de către Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare, la societăţile din domeniul turismului se asigură din bugetul aferent activităţii de privatizare al ministerului.
(6) Ca urmare a reorganizării prin divizare parţială conform alin. (1), Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului îşi schimbă denumirea în Ministerul Economiei.
(7) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, ajutorul plătit în conformitate cu schema de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, constituită conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice, cu modificările şi completările ulterioare, va fi suportat din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului.
(8) Furnizorul schemei de ajutor de stat prevăzute la alin. (7) este Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului.
(9) Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului preia toate acordurile de finanţare încheiate, cererile de ajutor depuse de aplicanţi, cererile de plată, procesele-verbale şi documentele emise de Comisia de Film în România, rapoarte de audit, întreaga documentaţie aferentă Programului privind sprijinirea industriei cinematografice.
(10) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului este minister de resort şi ordonator principal de credite pentru investiţia României la Combinatul Minier de Îmbogăţire a Minereurilor Acide cu conţinut de fier de la Krivoi Rog – Ucraina până la data înstrăinării acesteia, precum şi pentru îndeplinirea obligaţiilor restante de plată ale României aferente împrumutului acordat de Guvernul Statelor Unite ale Americii, prin Departamentul Agriculturii şi Comodity Credit Corporation (CCC), în baza Legii Publice americane nr. 480/1992.
(11) Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului preia şi personal din cadrul structurilor-suport de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.”
Art. 3
„(1) Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Tineretului şi Sportului se reorganizează prin divizare parţială, prin desprinderea unor părţi de patrimoniu prevăzute la alin. (2) şi transmiterea acestor părţi către Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse care se înfiinţează.
(2) Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse preia următoarele:
a) de la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale preia activităţile, posturile, personalul aferent şi patrimoniul corespunzător din domeniul familiei şi egalităţii de şanse
şi
b) de la Ministerul Tineretului şi Sportului preia activităţile, posturile, personalul aferent şi patrimoniul corespunzător din domeniul tineretului.
(3) Ca urmare a divizării parţiale conform alin. (1), Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale îşi schimbă denumirea în Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale.
(4) Ca urmare a divizării parţiale conform alin. (1), Ministerul Tineretului şi Sportului îşi schimbă denumirea în Ministerul Sportului.”
Art. 4
„(1) Autoritatea Naţională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi, Copii şi Adopţii se reorganizează prin divizare parţială, prin desprinderea unei părţi de patrimoniu corespunzătoare activităţilor şi personalului din domeniul protecţiei şi promovării persoanelor cu dizabilităţi şi transmiterea acestei părţi către Autoritatea pentru Protecţia Persoanelor cu Dizabilităţi care se înfiinţează. Autoritatea pentru Protecţia Persoanelor cu Dizabilităţi preia activităţile, posturile, personalul aferent şi patrimoniul corespunzător din domeniul protecţiei şi promovării persoanelor cu dizabilităţi.
(2) Autoritatea pentru Protecţia Persoanelor cu Dizabilităţi, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, se află în subordinea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale şi este condusă de un preşedinte cu rang de secretar de stat şi de un vicepreşedinte cu rang de subsecretar de stat, numiţi şi eliberaţi în condiţiile legii.
(3) Atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Protecţia Persoanelor cu Dizabilităţi se stabilesc prin hotărâre a Guvernului, la propunerea ministrului muncii şi solidarităţii sociale.
(4) Ca urmare a divizării parţiale conform alin. (1), Autoritatea Naţională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi, Copii şi Adopţii îşi schimbă denumirea în Autoritatea pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţiei, organ de specialitate al administraţiei publice centrale care trece în subordinea Ministerului Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse, cu păstrarea activităţii, personalului şi patrimoniului aferente programelor din domeniul protecţiei copilului şi adopţiei.
(5) Autoritatea pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţiei este condusă de un preşedinte cu rang de secretar de stat şi de un vicepreşedinte cu rang de subsecretar de stat, numiţi în condiţiile legii.
(6) Atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţiei se stabilesc prin hotărâre a Guvernului, la propunerea ministrului familiei, tineretului şi egalităţii de şanse.
(7) Agenţia Naţională pentru Egalitate de Şanse între Femei şi Bărbaţi trece din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale în subordinea Ministerului Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse.
(8) Direcţiile judeţene de tineret şi sport, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti se reorganizează prin divizare parţială, prin desprinderea unei părţi de patrimoniu corespunzătoare activităţilor şi personalului din domeniul tineretului şi transmiterea acestei părţi către direcţiile judeţene de tineret, respectiv Direcţia pentru Tineret a Municipiului Bucureşti, care se înfiinţează. Direcţiile judeţene de tineret, respectiv Direcţia pentru Tineret a Municipiului Bucureşti preiau activităţile, posturile şi personalul aferent şi patrimoniul corespunzător din domeniul tineretului.
(9) Direcţiile judeţene de tineret, respectiv Direcţia pentru Tineret a Municipiului Bucureşti, servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridică, finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, se află în subordinea Ministerului Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse şi sunt conduse de un director executiv, numit şi eliberat în condiţiile legii.
(10) Organizarea şi funcţionarea, numărul de posturi şi atribuţiile direcţiilor judeţene de tineret, respectiv Direcţiei pentru Tineret a Municipiului Bucureşti se reglementează prin hotărâre a Guvernului.
(11) Ca urmare a divizării parţiale conform alin. (8), direcţiile judeţene de tineret şi sport, respectiv Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti îşi schimbă denumirea în direcţiile judeţene de sport, respectiv Direcţia pentru Sport a Municipiului Bucureşti, servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridică, finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, care rămân în subordinea Ministerului Sportului, cu păstrarea activităţii, programelor, personalului şi patrimoniului din domeniul sportului.”
Art. 7
„(1) În cadrul aparatului de lucru al Guvernului funcţionează următoarele structuri:
a) Cancelaria Prim-Ministrului, structură cu personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, condusă de şeful Cancelariei Prim-Ministrului, cu rang de ministru, numit şi eliberat din funcţie prin decizie a prim-ministrului; în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului îşi desfăşoară activitatea unul sau mai mulţi secretari de stat şi consilieri de stat, precum şi directorul de cabinet al prim-ministrului, cu rang de secretar de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului;
b) aparatul propriu de lucru al viceprim-ministrului, structură fără personalitate juridică, finanţată prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, condusă de viceprim-ministru; în cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului îşi desfăşoară activitatea unul sau mai mulţi secretari de stat şi consilieri de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului, la propunerea viceprim-ministrului;
c) Secretariatul General al Guvernului, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, condusă de un secretar general cu rang de ministru, numit prin decizie a prim-ministrului, ajutat de unul sau mai mulţi secretari generali adjuncţi, care au rang de secretar de stat, precum şi, după caz, de unul sau mai mulţi secretari de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului;
d) Departamentul pentru luptă antifraudă – DLAF, structură cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, condusă de un şef cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a prim-ministrului pe o perioadă de 5 ani, ordonator terţiar de credite; Departamentul pentru luptă antifraudă – DLAF este instituţia de contact cu Oficiul European de Luptă Antifraudă – OLAF şi asigură, sprijină sau coordonează, după caz, îndeplinirea obligaţiilor ce revin României privind protecţia intereselor financiare ale Uniunii Europene, în conformitate cu prevederile art. 325 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, având atribuţia de control al obţinerii, derulării sau utilizării fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente;
e) Corpul de control al prim-ministrului, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
f) Departamentul pentru Relaţii Interetnice, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, condusă de un secretar de stat, ajutat de 2 subsecretari de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului, şi finanţată prin bugetul Secretariatului General al Guvernului; principala atribuţie a departamentului este de a pune în aplicare politica stabilită prin Programul de guvernare în domeniul relaţiilor interetnice;
g) Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, structură cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului;
h) Departamentul pentru Relaţia cu Republica Moldova, structură cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului;
i) Departamentul pentru dezvoltare durabilă, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
j) Departamentul pentru responsabilitate socială comunitară şi grupuri vulnerabile, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
k) Departamentul pentru dezvoltare, promovare şi monitorizare proiecte de investiţii în infrastructură, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
l) alte departamente, organizate ca structuri cu sau fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, conduse de secretari de stat sau asimilaţi ai acestora, a căror înfiinţare şi/sau funcţionare se aprobă prin hotărâre a Guvernului.
(2) Organizarea, funcţionarea, structura organizatorică şi numărul maxim de posturi ale structurilor prevăzute la alin. (1) lit. c)-k), inclusiv atribuţiile acestora, se aprobă prin hotărâre a Guvernului.
(3) Statul de funcţii al fiecărei structuri fără personalitate juridică din cadrul aparatului de lucru al Guvernului se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului, la propunerea conducătorilor acestor structuri.
(4) Încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu ori, după caz, a raporturilor de muncă ale personalului din cadrul Secretariatului General al Guvernului şi din cadrul structurilor fără personalitate juridică ce funcţionează în aparatul de lucru al Guvernului se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului. Încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu ori, după caz, a raporturilor de muncă ale personalului din cadrul structurilor cu personalitate juridică ce funcţionează în aparatul de lucru al Guvernului se aprobă prin ordin al conducătorului acestora.
(5) Secretariatul General al Guvernului coordonează gestionarea contribuţiei financiare acordate României din rezerva de ajustare la Brexit, potrivit Regulamentului (UE) 2021/1.755 al Parlamentului European şi al Consiliului din 6 octombrie 2021 de înfiinţare a rezervei de ajustare la Brexit. Cadrul de implementare a contribuţiei financiare acordate României din rezerva de ajustare la Brexit se aprobă prin hotărâre a Guvernului, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.”
DOWNLOAD FULL ARTICLEArt. 10
„(1) În anul 2022, până la intrarea în vigoare a Legii bugetului de stat pe anul 2022, finanţarea cheltuielilor ministerelor/instituţiilor nou-înfiinţate sau reorganizate se asigură în condiţiile art. 37 alin. (1) din Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, din bugetele ordonatorilor principali de credite existenţi înainte de intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, din structura cărora acestea s-au reorganizat, sau din proiectele de buget ale noilor ordonatori principali de credite, după caz.
(2) Cererile pentru deschiderea de credite bugetare aferente cheltuielilor efectuate în condiţiile alin. (1), precum şi dispoziţiile bugetare privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare vor fi semnate de către oricare dintre ordonatorii principali de credite ai ministerelor/instituţiilor nou-înfiinţate sau reorganizate, conform specimenelor de semnături şi, respectiv, amprentelor ştampilelor, în situaţia în care s-a optat pentru aplicarea acestora, ale ordonatorilor principali de credite ai ministerelor/instituţiilor existente înainte sau după intrarea în vigoare a prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, transmise în acest scop Ministerului Finanţelor.
(3) În limita creditelor bugetare deschise în condiţiile alin. (2) se efectuează plăţi de către conducătorul compartimentului financiar-contabil/persoana responsabilă cu efectuarea plăţii din cadrul ministerelor/instituţiilor existente înainte de data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.
(4) După intrarea în vigoare a Legii bugetului de stat pe anul 2022 şi până la aprobarea protocoalelor de predare-preluare prevăzute la art. 8 alin. (2), finanţarea cheltuielilor ministerelor/instituţiilor reorganizate sau nou-înfiinţate se asigură din bugetele noilor ordonatori principali de credite, în condiţiile alin. (2) şi (3).
(5) Modificările în execuţia bugetului de stat pe anul 2022 se efectuează pe baza instrucţiunilor elaborate de Ministerul Finanţelor la solicitarea ordonatorilor principali de credite.”
Art. 14
„În cuprinsul actelor normative în vigoare, următoarele denumiri şi sintagme se înlocuiesc după cum urmează:
a) «Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului» se înlocuieşte cu denumirea «Ministerul Economiei» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul economiei şi «Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul antreprenoriatului, IMM-urilor, investiţiilor străine, mediului de afaceri, turismului şi comerţului exterior;
b) «Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale» se înlocuieşte cu denumirea «Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul muncii şi protecţiei sociale şi «Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul familiei şi egalităţii de şanse;
c) «Ministerul Tineretului şi Sportului» se înlocuieşte cu denumirea «Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul tineretului şi «Ministerul Sportului» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul sportului;
d) «Direcţiile judeţene pentru sport şi tineret» se înlocuieşte cu denumirea «direcţiile judeţene pentru tineret», respectiv «Direcţia pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti» se înlocuieşte cu denumirea «Direcţia pentru Tineret a Municipiului Bucureşti», în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul tineretului;
e) «Autoritatea Naţională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi, Copii şi Adopţii» se înlocuieşte cu denumirea «Autoritatea pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţiei” în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul protecţiei copilului şi adopţiei şi «Autoritatea pentru Protecţia Persoanelor cu Dizabilităţi» în cazul prevederilor care reglementează activitatea legată de domeniul protecţiei şi promovării persoanelor cu dizabilităţi.”
Totodată, art. 13 menționează faptul că, la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ […] se modifică şi se completează după cum urmează:
Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului (O.U.G.) nr. 57/2019 privind Codul administrativ
(M. Of. nr. 555 din 5 iulie 2019; cu modif. și compl. ult.) |
Ordonanță de urgență (O.U.G.) nr. 121/2021 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M. Of. nr. 1127 din 25 noiembrie 2021) |
– modifică: art. 22 alin. (1) și (4), art. 251 alin. (2^3);
– introduce: art. 21 alin. (2) și (3), art. 22 alin. (2^1).
|
Art. 22 alin. (1) și (4)
Vechea reglementare
„(1) Cancelaria Prim-Ministrului este structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
(…)
(4) Personalului din cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, cu excepţia demnitarilor sau persoanelor asimilate acestora, i se aplică prevederile părţii a VI-a titlul III capitolul II Personalul contractual încadrat la cabinetul demnitarilor şi aleşilor locali şi la Cancelaria Prefectului.”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 22 alin. (1) și (4) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(1) Cancelaria Prim-Ministrului este structură cu personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, finanţată prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
(…)
(4) Personalul din cadrul Cancelariei Prim-Ministrului este format din personal contractual şi funcţionari publici.”
Art. 251 alin. (2^3)
Vechea reglementare
„(2^3) Prin excepţie de la prevederile alin. (21) lit. f), poate fi numită în funcţia de prefect, respectiv de subprefect o persoană care nu a absolvit programele de formare specializată, cu condiţia ca în termen de maximum 1 an de la data emiterii actului de numire în funcţie să absolve un astfel de program.”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 251 alin. (2^3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2^3) Prin excepţie de la prevederile alin. (21) lit. f), poate fi numită în funcţia de prefect, respectiv de subprefect o persoană care nu a absolvit programele de formare specializată, cu condiţia ca în termen de maximum 2 ani de la data emiterii actului de numire în funcţie să absolve un astfel de program.”
Art. 21 alin. (2) și (3)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 21, după alin. (1) se introduc două noi alineate, alin. (2) şi (3), cu următorul cuprins:
„(2) În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, viceprim-ministrul emite ordine.
(3) În situaţiile în care nu îşi poate îndeplini temporar atribuţiile, viceprim-ministrul poate delega, prin ordin, atribuţiile stabilite prin decizie a prim-ministrului secretarilor de stat sau, după caz, consilierilor de stat din aparatul propriu de lucru.”
Art. 22 alin. (2^1)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 22, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (2^1), cu următorul cuprins:
„(2^1) În exercitarea atribuţiilor care îi revin, şeful Cancelariei Prim-Ministrului emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.”
Arhive
- martie 2024
- februarie 2024
- ianuarie 2024
- decembrie 2023
- noiembrie 2023
- octombrie 2023
- septembrie 2023
- august 2023
- iulie 2023
- iunie 2023
- mai 2023
- aprilie 2023
- martie 2023
- februarie 2023
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iulie 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- septembrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- septembrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
Calendar
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.