Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă – modificări (Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Redacția ProLege - iunie 3, 2019Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Hotărârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România (UNPIR) nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România (rep. M. Of. nr. 712 din 16 august 2018)
|
Hotărârea Congresului Uniunii Naționale a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR) nr. 3/2019 (M. Of. nr. 461 din 7 iunie 2019) |
– modifică: art. 11 alin. (1), art. 21 lit. f), lit. h)-l), art. 48 lit. h), art. 91 lit. c), titlul cap. XIII, art. 115 alin. (1) lit. b), art. 117 alin. (1) lit. a), art. 117 alin. (2) lit. a)-g), art. 119 alin. (4), alin. (7) și alin. (11), art. 120 pct. 18, art. 120 pct. 19, art. 122, art. 123 alin. (30, anexa nr. 1 parag. 3, anexa nr. 2 art. (3) alin. (3) și art. 10, anexa nr. 4 art. 17 alin. (2), anexa nr. 7 preambulul contractului de societate al societăţii profesionale cu răspundere limitată şi art. 1-3, art. 5, art. 7-9 și art. 11-12; – introduce: art. 6 alin. (3), art. 9 alin. (3), art. 96 alin. (2^1)-(2^2), art. 116^1, art. 117 alin. (2^1), art. 117 alin. (3) lit. d), art. 117 alin. (6)-(7), art. 134, anexa nr. 4 art. 20 alin. (2^1); – abrogă: art. 60 lit. g) și lit. i), art. 116 alin. (4), art. 117 alin. (1) lit. c), art. 119 alin. (16), anexa nr. 2 art. 3 alin. (4). |
În M. Of. nr. 461 din 7 iunie 2019, s-a publicat Hotărârea UNPIR nr. 3/2019 pentru modificarea şi completarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă, aprobat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România.
Astfel, respectivul act normativ aduce unele modificări, dar și completări Hotărâii UNPIR nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România.
Vă prezentăm, în continuare, modificările, dar și completările aduse Hotărârii UNPIR nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România.
Art. 6 alin. (3) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 6, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (3), cu următorul conținut:
„(3) În îndeplinirea atribuţiilor sale legale şi în interesul strict al organizării şi promovării profesiei de practician în insolvenţă, UNPIR operează portalul de date statistice al insolvenţei, numit în prezentul statut «portal de date». Datele furnizate de către practicienii în insolvenţă prin intermediul portalului de date nu vor fi date publice accesibile de către entităţi, cu excepţia UNPIR şi a entităţilor din cadrul UNPIR”.
Art. 9 alin. (3) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 9, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (3), cu următorul conținut:
„(3) La schimbarea formei de exercitare a profesiei operează de drept transmiterea portofoliului de dosare. Transmiterea portofoliului de dosare mai operează şi în ipoteza fuziunii şi divizării formelor de organizare a profesiei conform cap. IX”.
Art. 11 alin. (1) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 11, alin. (1) prevedea:
„(1) Practicienii în insolvență fac parte din organele care aplică procedura conform art. 40 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare, nu sunt reprezentanți legali ai debitoarei, aceștia îndeplinind strict atribuțiile reglementate expres de O.U.G., Legea nr. 85/2006, cu modificările și completările ulterioare, și Legea nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare. Răspunderea, obligațiile și drepturile practicienilor în insolvență sunt limitate la atribuțiile stabilite de aceste acte normative”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 11, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Practicienii în insolvenţă fac parte din organele care aplică procedura conform art. 40 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, nu sunt reprezentanţi legali ai debitoarei, aceştia îndeplinind strict atribuţiile reglementate expres de O.U.G., Legea nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi Legea nr. 85/2014, cu modificările ulterioare, precum şi Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare. Prevederile prezentului Statut pentru activitatea practicienilor desemnaţi conform Legii nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, se vor aplica doar în măsura compatibilităţii cu acest act normativ. Răspunderea, obligaţiile şi drepturile practicienilor în insolvenţă sunt limitate la atribuţiile stabilite de aceste acte normative”.
Art. 21 lit. f), lit. h)-l) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 21, lit. f), lit. h)-l) prevedeau:
„Membrii Uniunii au următoarele obligații:
(…)
f) să comunice conducerii filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, numirea ca administrator judiciar sau ca lichidator, termenul menționat raportându-se la data ședinței la care numirea a fost efectuată de un judecător-sindic sau la data depunerii semnăturii în registrul comerțului, după caz;
(…)
h) să completeze formularele statistice și să le transmită filialei Uniunii, astfel:
până la data de 30 ianuarie a fiecărui an – pentru situația numirilor ca administrator judiciar, ca lichidator, la finele anului anterior;
până la data de 15 martie a fiecărui an – pentru declarația veniturilor realizate în anul anterior și stabilirea contribuției anuale aferente;
i) să comunice filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, schimbările intervenite în legătură cu situațiile de incompatibilitate, precum și cele de natură să aducă modificări ale datelor înscrise în Tabloul UNPIR;
j) să furnizeze datele necesare verificării prin sondaj efectuate de către delegatul conducerii filialei, în legătură cu îndeplinirea obligațiilor profesionale;
k) să furnizeze datele necesare comisiei de cenzori a filialei în vederea verificării situației virării către Uniune a procentului de 2% din sumele recuperate în cadrul procedurilor de insolvență;
l) să furnizeze datele statistice solicitate de Uniune, altele decât cele prevăzute la lit. h)”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 21, lit. f), lit. h)-l) se modifică și vor avea următorul conținut:
„Membrii Uniunii au următoarele obligații:
(…)
f) să comunice, prin completarea rubricilor în cadrul portalului de date, în termen de 30 de zile, numirea ca administrator judiciar sau ca lichidator, termenul menţionat raportându-se la data şedinţei la care numirea a fost efectuată de un judecător-sindic sau la data depunerii semnăturii în registrul comerţului, după caz;
(…)
h) să completeze online rubricile portalului de date în conformitate cu setul de instrucţiuni al acestuia. Obligaţia completării şi actualizării datelor statistice revine titularului cabinetului individual/asociatului/asociaţilor coordonatori al/ai fiecărei forme de organizare, astfel:
lunar sau ori de câte ori se impune pentru toate procedurile în care forma de organizare are calitatea de administrator judiciar sau lichidator, indiferent de legea în baza căruia a fost desemnat;
până la data de 15 martie a fiecărui an – pentru declaraţia veniturilor realizate în anul anterior şi stabilirea contribuţiei anuale aferente;
i) să comunice, prin completarea în portalul de date, în termen de 30 de zile, schimbările intervenite în legătură cu situaţiile de incompatibilitate, precum şi pe cele de natură să aducă modificări ale datelor înscrise în Tabloul UNPIR;
j) să completeze în portalul de date şi să furnizeze datele necesare verificării prin sondaj efectuate de către cenzorul filialei, în legătură cu îndeplinirea obligaţiilor profesionale faţă de UNPIR, conform prevederilor O.U.G.;
k) să completeze în portalul de date şi să furnizeze atunci când este cazul datele necesare comisiei de cenzori a filialei în vederea verificării situaţiei virării către Uniune a procentului de 2% din sumele recuperate în cadrul procedurilor de insolvenţă;
l) să furnizeze orice alte informaţii solicitate justificat de Uniune, în conformitate cu obiectivele şi atribuţiile acesteia”.
Art. 48 lit. h) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 48, lit. h) prevedea:
„Secretariatul general al Uniunii are în principal următoarele atribuții:
(…)
h) centralizează datele statistice referitoare la activitatea membrilor Uniunii;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 48, lit. h) se modifică și va avea următorul conținut:
„Secretariatul general al Uniunii are în principal următoarele atribuții:
(…)
h) operează portalul de date statistice, în scopul şi în limitele prevăzute la art. 6 alin. (3), pe baza instrucţiunilor emise de CNC”.
Art. 60 lit. g) și lit. i) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (abrogat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 60, lit. g) și lit. i) prevedeau:
„Consiliul de conducere al filialei are următoarele atribuții:
(…)
g) comunică Secretariatului general al Uniunii, la cererea acestuia, numirile ca administrator judiciar sau lichidator ale membrilor filialei;
(…)
i) comunică Secretariatului general, până la 1 martie a fiecărui an, evoluția numărului de dosare de insolvență pentru anul anterior, precum și domeniile de activitate ale societăților aflate în insolvență;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 60, lit. g) și lit. i) se abrogă.
Art. 91 lit. c) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 91, lit. c) prevedea:
„În vederea înregistrării operațiunilor de divizare în Registrul formelor de organizare se depun spre înregistrare, cel puțin, următoarele documente:
(…)
c) proiectul de divizare semnat de asociații/titularii de cabinete ce urmează a fi divizate. Acesta trebuie să conțină modul de repartizare a patrimoniului, a portofoliului de dosare/clienți și de stingere a pasivului așa cum s-a stabilit prin hotărârea asociaților asupra divizării;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 91, lit. c) se modifică și va avea următorul conținut:
„În vederea înregistrării operațiunilor de divizare în Registrul formelor de organizare se depun spre înregistrare, cel puțin, următoarele documente:
(…)
c) proiectul de divizare semnat de asociaţii/titularii de cabinete ce urmează a fi divizate. Acesta trebuie să conţină modul de repartizare a patrimoniului, însoţit de anexa cu repartizarea portofoliul de dosare cu stabilirea clară a entităţii căreia îi vor rămâne spre îndeplinire obligaţiile legale conform procedurii, respectiv exercitării drepturilor, precum şi modalitatea de stingere a pasivului aşa cum s-a stabilit prin hotărârea asociaţilor asupra divizării.
UNPIR nu certifică repartizarea portofoliului de dosare în noile entităţi, înregistrarea în registrul formelor de organizare a profesiei rezultate în urma divizării fiind pentru publicitatea formelor de organizare;”.
Art. 96 alin. (2^1)-(2^2) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 96, după alin. (2) se introduc două noi alineate, alin. (2^1)-(2^2), cu următorul conținut:
„(2^1) La radiere, în ipotezele prevăzute de art. 95 lit. b), c), h) şi i), cererea va fi însoţită de raportul lichidatorului în care se va menţiona modalitatea de predare a portofoliului de dosare în care procedura nu este închisă ca urmare a lichidării.
(2^2) La radiere, în ipotezele prevăzute de art. 95 lit. a), d), e), f) şi g), cererea va fi însoţită şi de următoarele:
– cerere de decontare privind dosarele cu procedurile închise şi pentru care se solicită achitarea sumelor cuvenite din fondul de lichidare;
– declaraţie privind contul în care se vor achita drepturile cuvenite pentru sumele datorate şi neplătite din fond (în cazul sumelor prevăzute în sentinţele de închidere a procedurii neredactate la momentul depunerii cererii de radiere);
– documentele de decontare prevăzute la art. 116 alin. (1);
– declaraţie de venituri din profesie, aferentă anului în curs;
– declaraţie privind predarea în condiţiile legii şi statutului de organizare a profesiei a dosarelor în care procedura nu este încă închisă;
– dovada achitării cotizaţiilor şi contribuţiilor anuale.
Nu vor fi decontate din fondul de lichidare facturile depuse după radierea formei de organizare.
Radierea din registrul formelor de organizare nu produce efecte asupra obligaţiilor fiscale sau de altă natură; singurul efect pe care îl are este acela de încetare a capacităţii de a se angaja în activităţi specifice profesiei de practician în insolvenţă, aşa cum aceasta este organizată conform O.U.G.”.
Titlul cap. XIII „CAPITOLUL XIII Procedura de administrare a fondului de lichidare constituit conform art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare” din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, titlul cap. XIII prevedea:
„Capitolul XIII Procedura de administrare a fondului de lichidare constituit conform art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenței”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, titlul cap. XIII se modifică și va avea următorul conținut:
„CAPITOLUL XIII
Procedura de administrare a fondului de lichidare constituit conform art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare”.
Art. 115 alin. (1) lit. b) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 115 alin. (1), lit. b) prevedea:
„(1) Distribuirea către practicienii în insolvență de către filialele Uniunii a sumelor colectate în fondul de lichidare se va face pe baza următoarelor criterii:
(…)
b) onorarii stabilite prin hotărâre judecătorească pentru dosarele deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările și completările ulterioare, Legii nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, sau onorarii stabilite pentru procedura prevăzută de Legea nr. 359/2004, cu modificările și completările ulterioare, și de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în ordinea cronologică a înregistrării documentelor la filială”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 115 alin. (1), lit. b) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Distribuirea către practicienii în insolvență de către filialele Uniunii a sumelor colectate în fondul de lichidare se va face pe baza următoarelor criterii:
(…)
b) onorariile din hotărârea judecătorească pentru dosarele deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, sau onorarii stabilite pentru procedura prevăzută de Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în ordinea cronologică a înregistrării documentelor la filială. Având în vedere natura fondului de lichidare, constituit în condiţiile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, decontarea din acest fond se va face exclusiv în limita sumei prevăzute la art. 117 din statut, respectiv art. 38 alin. (5) teza finală din O.U.G.
Stabilirea chiar şi de instanţă a unor sume superioare celor prevăzute în statut sau a celor aprobate de către Adunarea reprezentanţilor permanenţi a UNPIR nu poate conduce la decontarea sau executarea silită de către beneficiar a unor sume superioare având în vedere prevederile art. 38 alin. (5) şi art. 51 din O.U.G.”.
Art. 116 alin. (4) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (abrogat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 116, alin. (4) prevedea:
„(4) În situația avansării unor sume din fondul de lichidare, în cazul în care în sentință/încheiere nu se prevede în mod expres că suma urmează a fi returnată, solicitantul, pe lângă documentele prevăzute la alin. (1), va da și o declarație pe propria răspundere prin care se obligă să restituie avansul, în termen de 10 zile lucrătoare de la valorificarea activului debitoarei”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 116, alin. (4) se abrogă.
Art. 116^1 din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (introdus prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, după art. 116 se introduce un nou articol, art. 116^1, cu următorul conținut:
„Art. 116^1
Pentru avansarea unor sume din fondul de lichidare, filiala Uniunii pe raza căreia îşi are sediul debitoarea solicită următoarele documente:
a) orice document din care rezultă că debitoarea nu deţine bunuri valorificabile în condiţiile art. 39 alin. (6) din Legea nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, sau sume de bani în patrimoniu sau că acestea sunt insuficiente (inclusiv rapoarte lunare aprobate de judecătorul-sindic);
b) hotărârea adunării creditorilor din care să rezulte că sunt de acord cu restituirea cu prioritate a sumelor avansate, în termen de 10 zile de la valorificarea activului debitoarei;
c) cererea practicianului prin care se obligă pe propria răspundere să restituie avansul, în termen de 10 zile de la valorificarea activului debitoarei;
d) factură fiscală”.
Art. 117 alin. (1) lit. a) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (modificat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 117 alin. (1), lit. a) prevedea:
„(1) Plata onorariilor practicienilor în insolvență ce sunt achitate din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, se va face, pe toată perioada desfășurării procedurii, în ordinea vechimii, la următoarele tarife:
a) până la 4.000 lei, stabilit în baza hotărârii judecătorești pentru procedurile de insolvență deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările și completările ulterioare, sau a Legii nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare. Pentru practicienii în insolvență înregistrați cu vector fiscal de TVA onorariul va fi de până la 4.000 lei, exclusiv TVA;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117 alin. (1), lit. a) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Plata onorariilor practicienilor în insolvență ce sunt achitate din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, se va face, pe toată perioada desfășurării procedurii, în ordinea vechimii, la următoarele tarife:
a) până la 5.000 lei, în baza hotărârii judecătoreşti pentru procedurile de insolvenţă deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, sau a Legii nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru practicienii în insolvenţă înregistraţi cu vector fiscal de TVA onorariul va fi de până la 5.000 lei, exclusiv TVA.
Indiferent de cuantumul onorariului din hotărârea judecătorească, din fondul de lichidare se va deconta doar onorariul în limita sumei de 5.000 lei, prevederile art. 38 alin. (5) şi art. 51 din O.U.G. sunt incidente;”.
Art. 117 alin. (1) lit. c) din Hotărârea UNPIR nr. 3/2007 (abrogat prin Hotărârea UNPIR nr. 3/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la art. 117 alin. (1), lit. c) prevedea:
„(1) Plata onorariilor practicienilor în insolvență ce sunt achitate din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, se va face, pe toată perioada desfășurării procedurii, în ordinea vechimii, la următoarele tarife:
(…)
c) în cazul procedurilor de insolvență deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările și completările ulterioare, sau a Legii nr. 85/2014, cu modificările și completările ulterioare, dar provenite din proceduri deschise în temeiul Legii nr. 359/2004, cu modificările și completările ulterioare, sau al Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, onorariul va fi de 1.000 lei dacă complexitatea procedurii rămâne la stadiul prezentat în raportul privind situația economică a societății întocmit în conformitate cu art. 260 alin. (4) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la art. 117 alin. (1), lit. c) se abrogă.
Arhive
- februarie 2024
- ianuarie 2024
- decembrie 2023
- noiembrie 2023
- octombrie 2023
- septembrie 2023
- august 2023
- iulie 2023
- iunie 2023
- mai 2023
- aprilie 2023
- martie 2023
- februarie 2023
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iulie 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- septembrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- septembrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
Calendar
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.