Neconstituționalitate (M. Of. nr. 636/31.07.2019): Unele dispoziții din Legea pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul educaţiei

Decizia Curții Constituționale Actul normativ Articol Sumar
D.C.C. nr. 418/2019

(M. Of. nr. 636 din 31 iulie 2019)

Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației Art. I Neconstituționalitate

 

În M. Of. nr. 636 din 31 iulie 2019 s-a publicat Decizia nr. 418/2019 prin care s-a dezbătut obiecția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. I din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației.

Astfel, Curtea a constatat, cu majoritate de voturi, faptul că  dispozițiile art. I pct. 1 și 2 din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației sunt neconstituționale, iar cu unanimitate de voturi, a constat neconstituționalitatea dispozițiilor art. I pct. 3-6 din aceeași Lege anterior menționată.

 

Obiectul sesizării de neconstituționalitate

Art. I pct. 1 și 2, pct. 3-6 din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației

 

D.C.C. nr. 418/2019

Prin Decizia nr. 418/2019, Curtea Constituțională, a admis, cu majoritatea de voturi, obiecția de neconstituționalitate formulată de Președintele României și a constatat neconstituționalitatea art. I pct. 1 și 2, iar cu unanimitate de voturi, a admis și a constatat neconstituționalitatea art. I pct. 3-6 din cadrul Legii pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației.

 

DOWNLOAD FULL ARTICLE
Neconstituționalitate (M. Of. nr. 636/31.07.2019): Unele dispoziții din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul educației was last modified: octombrie 16th, 2019 by Redacția ProLege

Numai utilizatorii autentificați pot scrie comentarii

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.